sobota, 17 stycznia 2015

Wybór Dnia.

Miano wyboru dnia uzyskały dziś spodnie z najnowszej dostawy do "Strike A Pose".  Pisząc spodnie mam na myśli kolejne 3in1 - spodnie, torba i buty. Kosztują nas one aż 150sd co jest według mnie grubą przesadą. W sumie, byłyby całkiem w porządku, gdyby były normalnie obrysowane, poza tym nie lubię tego rodzaju butów w połączeniu z owymi spodniami. W Strike A Pose bywały lepsze, tańsze artykuły. Zmieniają one ułożenie nóg, przez co wydaje nam się, że doll "spaceruje".

                                    Kupicie? Podobają wam się?
 Zakładka "o mnie" w trakcie. Jeżeli właścicielka będzie miała coś przeciwko - zostanie usunięta.

3 komentarze:

  1. Zdziwiłam się, kiedy zobaczyłam je w wyborze dnia. Nie pojawiły się z całą kolekcją, a można je zobaczyć tylko w wyszukiwarce. Nie ma szału i nie są warte swojej ceny, ponieważ ubierałam je na moją dol i nie wyglądała ciekawie. Sama grafika spodni także jest dziwna. Nie przekonują mnie jasne konkury przy ciemnych spodniach. Buty są ciekawe, ale także szału nie ma. Jedynie co udało się tutaj adminom jest ta torba. Ma świetną grafikę, oraz kolor :> Ten szal czy może szalik też nie jest niczego sobie. Niestety nie kupię spodni ze względu na to iż nie posiadam sd, oraz nie jestem SS. W sumie nawet gdybym była SS to i tak bym ich nie kupiła tak jak mówiłam ze względu na jakoś artykułu.

    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w tym wyborze dnia podoba się ta torba dołączona z szalikiem, spodnie mogłyby być lepiej wykonane, a co do butów to nie podobają mi się ani trochę ): Cena też nie robi szczególnego wrażenia.Ogólnie to w kolekcji strike a pose były o wiele lepsze rzeczy i dziwi mnie to, że akurat one dostały miano "wyboru dnia"
    I nie kupiłam, ale to nie tylko ze względu na to, że nie zdążyłam ale też nie podobają mi się za bardzo /:
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka wygląda fajnie, ale niestety spodnie niezbyt.Wyglądają jakby wyblakły.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń