sobota, 17 stycznia 2015

Obniżka o 50%!

Jak wiemy, wkrótce sklep "Game Zone" zniknie z StarPlazy i już nie powróci. Z tego powodu admini zoorganizowali promocję: wszystko o 50% mniej! Jak dla mnie, to dobra okazja, dla tych, którzy nie chcą wydawać zbyt dużej sumy pieniędzy, ale kupują, by potem odsprzedać. Ja na wszelki wypadek zajrzę, i jeszcze rzucę okiem na poduszki, bo widzę, że cieszą się popularnością. Jestem zadowolona i myślę, że mogę coś ciekawego dla siebie znaleźć. Co do reklamy: myślę, że jest urocza i miła dla oczu, nie mam do niej zastrzeżeń, choć to raczej nie moje klimaty, oraz mogliby się nieco bardziej postarać. Na pewno nie wydam sd, ale zobaczymy, co będzie z monetami.

                                                     Korzystacie z okazji? Kupicie?



                                     

4 komentarze:

  1. Sklep nie zachwyca. Widziałam już go dawno i nic nie kupowałam. Może to ze względy na to iż nie podobają mi się artykuły gier, oraz artykuły zbudowane z małych kwadracików. Mimo to zobaczę, może coś interesującego znajdę, ale wątpię. Admini zorganizowali całą te wyprzedasz ze względu na wycofanie sklepu. Jest to dobrym pomysłem. Za parę miesięcy rzeczy te zyskają na wartości. :>
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do reklamy to faktucznie wygląda uroczo i nie ma w niej nic do zarzucenia.Ja już kupiłam rzeczy za sm przed obniżką-50% ale nie ubolewam nad tym strasznie, w końcu to tylko sm..Zastanowię się nad kupnem czegoś jeszcze chociaż szczerze powiedziawszy to nie widzę tam nic co przykuwa uwagę na dłużej.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie kupiłam z tego sklepu i raczej w nic już nie zainwestuję. :p
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń