sobota, 17 stycznia 2015

Hot or Not




W dzsiejszym HOT or NOT wystąpią:
  • Ania_Miszcz
  • Cloeilu




      Ania_Miszcz




 ChemicRomance: Prosta, czarna stylizacja, co nie znaczy, że zła. Spodobało mi się wykorzystanie tych spodni - bez nich byłoby nudno i monotonnie. Czapka też tu dobrze współgra i fajnie wygląda. Nie lubię topu, który wybrałaś. Zamiast niego dałabym inny, luźniejszy. W sumie nie mam głębszych zastrzeżeń, bo twarz masz jakby stworzoną do takich stylizacji. Brakuje mi tylko małego przełamania kolorem, a poza tym różowe paznokcie są - jak dla mnie - nie na miejscu. Dobrze wygląda tu ten odsłonięty brzuch, ale nie wiem czemu, ten blazer (?) mi tu nie pasuje. Parę minusów znalazłam, dlatego Hot/Not z naciskiem na HOT.

 



  Klaudia12349:Ta stylizacja nie przypadła mi do gustu.Jest nudna i zdecydowanie za prosta.Od razu w oczy rzuciły mi się spodnie ,które tu zupełnie nie pasują i psują całość.Bardzo spodobały mi się buty ,które ratują jakoś całość.Moja ocena:HOT/NOT


                             CLOEILU



 ChemicRomance: Na pierwszy rzut oka mi się spodobała. Jest piękna, choć nie przepadam za futrem, tu wygląda naprawdę dobrze. Spodnie z wysokim stanem wyglądają tu lepiej niż jakiekolwiek inne, choć pogrubiają nogi doll. Buty są jakieś dziwne, jakby założone na odwrót, ale zamysł był dobry. Co do torby, a raczej toreb mam pewne wątpliwości. Niebieski nie ma spójności z resztą stylizacji, a jej krój nawet tu nie  pasuje. Jestem pod wrażeniem ślicznej twarzy i fryzury doll, jakby stworzone dla tej stylizacji. Dwa minusy, pod stertą zalet powodują, że wystawiam zdecydowane HOT!







Klaudia12349:Wszystkie twoje stylizacje są prze cudne ,a zdecydowanie ta.Futro pasuję tu idealnie.W odróżnieniu do mojej koleżanki "z góry" uwielbiam futra.Wszystko w tej stylizacji jest ze Strike co nadaje jej jakieś świeżości.Spodnie z nowej kolekcji są śliczne.Gratuluję tak pięknej doll i wielkiego talentu.Zdecydowane HOT!!








 Zgadzacie się z ocenami?Co sądzicie o stylizacjach?


 

4 komentarze:

  1. Ania_Miszcz- Nie kupuję takich klimatów. Nie lubię takiego stylu. Czapka jest bardzo ładna, ale w tej stylizacji nie bardzo mi tu pasuje. Cała stylizacja jest mega ciężka. Dla mnie wielkie Not. Chodzi mi tu o to że to zdecydowanie nie jest mój styl.
    Cloellu- Stylizacja jest boska. Twarz przykuwa uwagę. Bardzo podobają mi się te spodnie, które prostują nogi. Futerko też jest bardzo ładne. Wszystko jest na swoim miejscy. HOT

    Nie wiem czy zgłaszam się w odpowiednim miejscu, ale zgłaszam się do HOT or NOT.
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=11h9ana&s=8#.VLpcLi5AqKs
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przyznaną mi ocenę. Reczywiście spodnie pogrubiają nogi dollki, niestety taki ich "urok" ;)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami.Obie stylizacje robią wrażenie,ale jednak stylizacja nr 2 mi się bardziej spodobała,wszystko jest świetnie ze sobą połączone dzięki czemu mamy tutaj spójną całość.
    lookiet

    OdpowiedzUsuń