sobota, 17 stycznia 2015

Wybór dnia.

Dzisiejszym wyborem dnia została ramoneska z szalikiem oraz torbą, zmieniająca naszej doll układ rąk. Pochodzi ona z "Strike A Pose" a jej koszt wynosi 160sd (!). Jest ona dostępna tylko dla Super Stars. Według mnie jest świetnie wykonana, ale oprócz tego widzę parę minusów: przede wszystkim cena, a poza tym nie zmienia za bardzo ułożenia dłoni. Ja nie zdążyłabym nawet na jej kupno, ale i tak nie mam tylu sd. Ciężko wykombinować z nią jakąś nietypową stylizację, bo stardoll odwaliło wszystko za nas - góra, dobór torby i szalika, więc tylko spodnie i buty my sami możemy dobrać.
                                             Kupicie ją? Co o niej sądzicie?
 Ostatnio postanowiłam założyć zakładkę o mnie, oczywiście, jeśli Snapciaa się zgodzi. Moglibyście się tam dowiedzieć o np. moich ulubionych zespołach itp. Jesteście za, czy może przeciw? :)

2 komentarze:

  1. Wybór dnia świetny,niestety drogi i już niedostępny.Co do zakładki "o mnie" to wiele osób ją ma na swoich blogach i z pewnością może się okazać przydatna,nie jest to zły pomysł,a czytelnicy dowiedzą się więcej o autorach postów (:
    lookiet

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę cudowny. Szkoda że tak łapczywie wykupiony. Mimo tak drogiej ceny stał się w kilkanaście min. nie dostępny.
    julcia789

    OdpowiedzUsuń