sobota, 17 stycznia 2015

Nowa kolekcja "Strike A Pose".

Wczoraj do StarPlazy zawitała nowa kolekcja z sklepu "Strike A Pose". Najtańszą rzeczą są buty za 20sd, natomiast najdroższą ramoneska z szalikiem oraz torbą, kosztująca aż 160sd. Kolekcja nie należy do najlepszych z tego sklepu, choć można wypatrzeć w niej wiele cudownych rzeczy. Ja osobiście nie załapałam się na nic, bo artykuły wyprzedały się w mig. Jestem bardzo zadowolona z tej kolekcji, choć ubrania sezonowe zwykle nie trafiają do mojej szafy.

                                   Podobała wam się kolekcja? Kupiliście coś?
Nie dawałam notki o spojlerach, skoro już mamy kolekcję.! ;)
Chcecie opis kolekcji?
Miłego dnia! ^^
 

3 komentarze:

  1. Ojoj kochana.Te zdjęcia chyba chcą uciec :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nic nie kupiłam,ale trzeba przyznać,że ta kolekcja robi wrażenie.Ciuchy są świetnie wykonane i na pewno można je wykorzystać w wielu stylizacjach.Opis kolekcji może okazać się przydatny,więc czemu nie :v
    lookiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie boskie *0* Niestety muszę się tylko obejść smakiem, że względu na brak funduszu. Podoba mi się że dodano także stroje męskie. Sama kolekcja jest bardzo cudowna i udana. Naprawdę polecam wszystkie damskie artykuły. To miłe że admini spełniają nasze marzenia na zmienienie sposobu stania naszych dol.

    julcia789

    OdpowiedzUsuń