niedziela, 18 stycznia 2015

WITAJCIE!

Witajcie. Mam kilka pomysłów dotyczących rozkręcenia bloga,a w zamian mam nadzieję,że znajdzie się mnóstwo chętnych,którym się spodoba pomysł i wezmą w Nim udział.
Mianowicie:

1) Co tydzień będę oceniała apartament osoby,która się do tego zgłosi pod tym postem. Będą to pewnie soboty,chociaż może to ulec małej zmianie.
Jeśli jesteście chętni,proszę o napisanie swojego nicku i numeru pokoju,który będzie miał podlegać ocenie.

(Wybaczcie,że tak to wygląda,ale robiłam to na swoich pokojach i było to dosyć skomplikowane. Ale wiem,że jesteście wyrozumiali i mi to wybaczycie)

2) Co tydzień (możliwe,że będą to niedziele) będę pisała o różnych stylach ubioru od samego boho,do stylu gotyckiego. Możecie mi również podsuwać style, o których chcielibyście się więcej dowiedzieć.

Mam nadzieję,że pomysły są fajne i przypadną wam do gustu. Pozdrawiam.

ZAPRASZAM DO KOLEJKI (POD TYM POSTEM) DOTYCZĄCEJ PODPUNKTU 1).

15 komentarzy:

  1. Troszke te wszystkie propozycje przypominaja stardoll i my.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy blog musi się od czegoś wybić. Nie tylko sim prowadzi tego typu akcję,wystarczy zagłębić się w zagranicznych blogach.

      Usuń
  2. Zgłaszam się, nr 10 na początek :)
    A cd. ,,stylu" gotyckiego to jest do grubszy temat i uważaj, żeby Ci nie wyszedł stek bzdur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę! Mam nadzieję,że wszystko wyjdzie tak jak planuję.. :/

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mogę się zgłosić? Nr.2 :)

    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  5. Zg się pokój 1 oraz 2 :)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń