niedziela, 18 stycznia 2015

Loteria

W tym poście chciałabym poruszyć kwestię dotyczącą wyników loterii. Kilka czytelniczek bloga miało do mnie pretensje o to że nic nie wygrały a są aktywne, tracą swój cenny czas na czytanie i komentowanie moich postów jak i postów redaktorek i nie zostały w żaden sposób nagrodzone. Chcę zapytać, czy robiąc loterię pisałam tam może o czymś takim że osoby które będą komentować posty itd zostaną w jakiś sposób wyróżnione w tej loterii, że będą mialy gwarancję wygranej? Nie, nic takiego nie pisałam. Loterie charakteryzują się tym że zwycięzców wybiera się losowo żeby było sprawiedliwie, a nie na podstawie tego kto mi bardziej przypadł do gustu lub kto bardziej na to zasłużył. Jeśli chodzi o wasze komentowanie, to tak zostaniecie nagrodzone za to pod koniec każdego miesiąca tzn jedna z was najbardziej aktywna. W kwestii tego że większość osób biorących udział w loterii nawet  nie odwiedza bloga ... Tak pewnie macie rację, ale co ja mogę na to porawdzić? Jedynie ich zachęcać. Zasadą wzięcia udziału w loterii bylo obserwowanie bloga i zgłoszenie się pod postem, nie postawiłam warunku że uczestniczki loterii mają być aktywne na nim, to akurat jest decyzja indywidualna każdego z was. Myślę że loteria byla sprawiedliwa i nie czuję się winna że zrobilam coś nie fair w stosunku do was , bo tak nie bylo. Każdy ma jednak inne zdanie na ten temat, ja pragnęłam wyrazić swoje.  Staram się dawać wam jak najwięcej mogę i oceniać was sprawiedliwie, jeśli jednak mi czasami nie wyjdzie z góry przepraszam.


10 komentarzy:

  1. Ja też komentuję, nic nie wygrałam i nie mam pretensji... Gratuluję zwycięzcom.
    Tak btw, zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie miał żal, że nic nie wygrał. To się nazywa ,,komentowanie dla korzyści" i jest aktualnie plagą w blogsferze :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie to samo pomyslalam czytajac komentarze pod tamtym postem, pazernosc.
      cloeilu

      Usuń
    2. Ok. Ja w sumie już to przemyślałam i myślę że wszystko potoczyło się w odpowiedni sposób. Ogółem po prostu nie oszukujmy się, ale było szkoda tak wspaniałych nagród. Ale teraz zwrócę się do waszych komentarzy dziewczyny. Może i jestem ślepa, ale przed wynikami loterii nie widziałam waszych komentarzy. Więc nie macie pojęcia jak ciężko było pogodzić się z przegraną, zwłaszcza dlatego że komentowanie postów na tym bogu poświęca mi 1/3 czasu jaki poświęcam na spędzaniu czasu na komputerze. Zdziwiłam się że w wynikach nie było chociaż jednej dziewczyny, która zawzięcie komentuje wszystkie posty. Dlatego też ja i inne dziewczyny zareagowałyśmy w taki sposób, a nie inny. Ja się nie kłócę. Decyzją założycielki boga było nagrodzenie tych dziewczyn, więc szanuję jej wybór. Zabolało mnie jedynie to, iż te dziewczyny poświęcają 0,00 czasu na ten blog. Do wygranej wystarczyło im tylko podpisanie się pod postem loterii. W loterii było napisane coś w tym stylu iż - Postanowiłam zorganizować loterie, aby zachęcić Was do odwiedzania bloga.. Mogłam coś przekręcić bo pisałam z pamięci. Ale chodzi mi o to, że chyba nikogo ta loteria nie zachęciła do odwiedzania ze zwycięzców. Przynajmniej nie widać słowa ,,dziękuję,, poza Stellą. Ok. Podsumowując ja nie mam i nie miałam żalu, tylko przykrość. TYLKO PRZYKROŚĆ. :)
      julcia789

      Usuń
    3. Wiem że poświęcacie sporo czasu na komentowanie itd. Doceniam to. Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy, każdy zostaje przeze mnie przeczytany i w pewnym momencie zostanie też doceniony. Wiem że było wam przykro, chciałam być sprawiedliwa i dać wszystkim równe szanse. Zorganizuję jeszcze sporo loterii z ciekawymi nagrodami, nie bądźcie złe. Nie wygrałyście nic w tej loterii, wygracie w następnej. Przegrana nie jest powodem byście pisały że loteria jest żałosna itp. Komentowanie bloga to tak jak już napisałam w poście, indywidualna sprawa każdej z was. Nie mam zamiaru nikogo do tego zmuszać, lecz jeśli już komentujecie to nie wymagajcie ode mnie wyróżniania was, tzn zostaniecie wyróżnione nagrodą '' komentatora miesiąca'' itd ale nie w loteriach i tego typu konkursach.

      Usuń
    4. Ok.. Ja to rozumiem. I ja nie pisałam że było żałosna. Porostu mówiłam że mi przykro z tego powodu. Nie sądzę żebym wygrała w innych loteriach. Nie mam szczęścia do takich konkursów.

      Usuń
    5. W najbliższym czasie planuję zrobić konkurs na najlepszego komentatora. Myślę, że w takim konkursie masz szansę na wygraną :)

      Usuń
    6. Hmmm.. Znając życie pojawi się osoba, która mi to zabierze xD

      Usuń
    7. Komentujesz już od dawna a to też będę brała pod uwagę.

      Usuń
    8. Ok. Ja będę starała się komentować. Ale czasami oczywiście czas mi na to nie pozwala.

      Usuń
  2. Dziewczyny! Nie oceniajcie nikogo, prosze was. Ja codziennie odwiedzam bloga i dziwie sie, ze nie ma zadnego posta od 2 dni :( Rzadko komentuje, ale codziennie po kilka razy wchodze na bloga. Na kompie spedzam dziennie ok. 1 h. i polowe tego czasu spedzam wlasnie na TYM blogu. To jest moja 2. loteria, w ktorej wygralam cos wartosciowego (nie liczac 2x5 sd) od chwili zalozenia mojego konta.

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń