niedziela, 18 stycznia 2015

Rzućmy okiem na.. #1.

Ok, krótko i zwięźle. Z sklepów wybieram rzeczy, które przypadły mi do gustu.
Dziś pod lupę weźmiemy 'Game Zone'.
Zajrzałam tam dzisiaj, i znalazłam parę rzeczy godnych uwagi.


                                            
                                                            

1. Pixel Couch:
Całkiem spodobała mi się ta kanapa. Nie zajeżdża taką kiczowatością jak większość rzeczy z GZ, jej cena wynosi 14sd i ma nawet przyjemne kolory. Ja sama się na nią nie skuszę, ale uważam, że jest dobrze wykonana i można coś ciekawego z nią zaaranżować. Gdyby nie byłaby zawalona stertą pierdół, może lepiej by wyglądała, polecam wam więc odwiedzić StarPlazę i samemu się jej przyjrzeć. (katalog mi się nie załącza, wybaczcie.)


2. Ctrl Pillow, Alt Pillow, Delete Pillow:
Te poduszki, choć tu nie wyglądają zachęcająco, mogą być kreatywnym uzupełnieniem jakiegoś białego, nowoczesnego apartamentu. Nie radzę jednak ustawiać ich w tym samym ułożeniu, może pokombinujcie i wymyślcie coś ciekawszego. Nikt nie mówił  też, że trzeba stosować wszystkie trzy. Cena za sztukę to 30sm.




3. A Bit Pillow x2:
Chodzi mi o dwie poduszki leżące na łóżku. Są ciekawe, tanie i ogólnie poduszki to chyba mocna strona tego sklepu. Zastanowię się nad ich zakupem, cena za sztukę to 30sm. Jak ktoś ma jakieś kolorowe, pstrokate i zwariowane pomieszczenia się nadadzą.


4. Pixel Bed:
Łóżko od razu mi się spodobało, jedynie ta pościel niezbyt, ale to akurat najmniejszy problem, bo jak to mówią, dla chcącego nic trudnego; możemy zasłonić ją jakimś kreatywnie wykorzystanym dywanem, narzutą, kocem itp. Suite Shop służy pomocą. Kosztuje 12sd, co jest niską ceną, jak na takie porządne łoże.


5. Pixel Pillows:
Są fajne, zwłaszcza, jak leżą  na podłodze. Jedynie 40sm za dwie poduszki, kiedyś się przydadzą. Ja je na wszelki wypadek kupię.


6. Yellow Fur Cushion/ Pink Fur Cushion:
Fajne futrzaste poduchy. Czyż nie są urocze? Różowa się sprawdzi w jakimś dziewczęcym pokoiku. Warto dać to parę sm, bo w razie, gdy nam się znudzą, inni dadzą nam troszkę za to, gdy sklep zniknie. :')

7. Grey LP Cunshin:
Nowoczesne apartamenty - tam widzę tę poduchę. Zaopatrzę się w nią, najwyżej będzie się kurzyć, parę sm w tę czy we w tę.


8. City Table:
Jakiś taki fajny mi się wydaje, do białych apartamentów eleganckich biznes-woman w sam raz. A wy co sądzicie? Kosztuje nas 12 star dollarów, trochę wydamy, ale raczej warto. Wygląda na porządnie wykonanego.

9. Box:
Ostatnie już artykuły. Podobają mi się tylko pudełka, zwłaszcza czarnobiałe i czerwonobiałe. Są za star monety, a w sumie są całkiem urokliwe. Mają to coś.


No więc, podsumowując, sądziłam, że nie kupię nic, a tu aż 9 artykułów mi się spodobało. Zachęcił was ten post? Chcecie widywać kolejne części "Rzućmy okiem na.."? Kupicie coś? Macie już coś? Pochwalcie się!

7 komentarzy:

  1. Co do sklepu nie podoba mi się nic poza poduszkami. A sam post jest świetny! Ale chciała bym zobaczyć co proponujesz w sklepach modowych ;)
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, posty postaram się dodawać często, co dwa-trzy dni.
      Możecie sobie życzyć jakie sklepy chcecie zobaczyć w następnym poście.
      :)

      Usuń
  2. Kupiłam większość rzeczy za sm, które poleciłaś + polecam zakup ,,stolika'' (tego obok pudełek), może z nich wyjść coś fajnego.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupie cos za sm (tylko to mam). Sklep taki sobie. Szczerze nie wiedzialam, ze istnieje ;)

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam wszystkie poduszki, które wymieniłaś.Na pewno przydadzą się do aranżacji wnętrza. Co do reszty to raczej nie kupię.Artykuł mi się podobał,wszystkie punkty dobrze opisałaś i liczę na więcej artykułów tego typu (:
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, musiał zająć Ci sporo czasu :) Może skorzystam z tego drobnego poradnika.

    OdpowiedzUsuń