niedziela, 18 stycznia 2015

Wyniki Loterii !

Oto długo wyczekiwane wyniki loterii !


   Doładowanie SuperStar za 11,07 zł wygrywa ... Karlaw012





Pies z Limitowanej edycji ''Pet a Porter'' wygrywa ... Stella19878


  Hotbuys Fringe Vest wygrywa ... szarusia98


  20 stardollarów wygrywa ... anetka1004



  15 stardollarów wygrywa ... Kaja1706


Gratuluję zwyciężczyniom! :) Na zgłoszenie się po nagrody macie czas do 20 stycznia max do godziny 17;00.


Już nie długo kolejna Loteria! ;)
A może jakiś konkurs? Czekam na wasze propozycje w komentarzach, najlepszy pomysł wygrywa 10 sd.



21 komentarzy:

  1. Trzymałam kciuki za siebie. Szkoda mi że przegrałam :/ Trochę nie fair bo niektóre z tych dziewczyn, tylko podpisały się pod postem loterii. I sądzę że nie będą wgl. komentować innych postów.
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe ale moim zdaniem nie powinnaś się poświęcać. To jasne że dziewczyny , które wygrały albo nie upomną o nagrodę, albo zgłoszą się po nią i ślad po nich zaginie. Jesteś strasznie miła oferując nam swoją wypłatę, ale do cb to nie należy. Od nagród i przyciągania komentatorów jest założycielka- Snapciaa. Myślę że przez te wyniki nie które z dziewczyn porzucą ten blog bo jak mówiłam wyniki są nie fair i jak tak dalej będzie raczej długo blog nie pożyje. Póki co.. zobaczymy co dalej.

      Usuń
  3. O tym właśnie pisałam wyżej. Jak narazie nie widzę pod tym postem słowa:,, Dziękuję,,.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok.
    Może zacznę od tego, że osądziłam założycielkę bezpodstawnie, wyjaśniłyśmy to sobie, i proszę, żebyście to przeczytały z uwagą.
    Na początku bloga nie mogliśmy wiedzieć, kto komentować będzie, a kto nie. Loteria pewnie była wcześniej, a ona patrzyła na przypadek, w końcu to loteria, a nie konkurs na komentarze.
    Nikogo nie chciała wyróżniać, ogólnie proszę, byście nas nie opuszczały i wybaczyły, uda się wam następnym razem, zoorganizuję może coś jeszcze.
    Jak się nie zgłoszą, zobaczymy co z tym będzie. Mają czas taki jak wyznaczy Snapciaa.
    To tyle, ale prosimy o dalsze czytelnictwo. Nie nalegamy, ale zależy nam na blogu.

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wyniki były dziś, nie wcześniej. I dziś już wiadomo kto komentuje, a kto nie. Fakt, loteria nie polegała na komentowania. Ale szkoda mi dziewczyn, które poświęcają nawet kilka naście minut, aby ułożyć zwięzłe komentarze, aby podobały się redaktorkom. Szkoda Wielka

      Usuń
    2. Rozumiem.
      Wszystko rozumiem..
      Ale proszę, nie miejcie do mnie pretensji.
      To nie my losowałyśmy, ale maszyna. Ja nie mam z tym nic wspólnego, Snapciaa pewnie też nie. Los..
      Ja się nie chcę już kłócić w tym temacie.

      Usuń
    3. Ja nie mam do cb żalu ;) I też się nie kłucę. Jest mi tylko szkoda..

      Usuń
  5. Na koniec dostanę wypłatę za prowadzenie bloga.
    Doceniam was, dlatego nie wezmę dla siebie ani jednego sd, wszystko dla was.
    Nie jest tak, że nic nie doceniam, że mam komentarze gdzieś.
    Każdy jeden komentarz powoduje radość i zadowolenie, każdy komentarz jest czytany i analizowany, brany pod uwagę.
    Macie prawo być złe i czuć się nie dostrzegane, ale my się staramy, by było wam tu dobrze.
    20sd - jeżeli będzie tylko jedna osoba komentująca, dostanie coś za 20sd.
    20 sd - dwie osoby po 10sd.
    20 sd - cztery osoby po 5sd.
    To mało, ale nie doładowuję konta.
    Jak je doładuję, każda zostanie doceniona, oczywiście ta, która się przykłada i komentuje zawzięcie każdy post.
    A my wiemy, kto robił to przed tym komentarzem, a kto dopiero po tym.

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mówiłam już o tym że nie powinnaś się dla nas poświęcać. Jest mi żal wielki że przegrałam bo bardzo mi zależało zwłaszcza na tym SS, a tu bum i zupełnie nieznane z bloga dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu redaktorką, powinnam się poświęcić.
    Choć trochę.
    Postaram się o jak najszybszą okazję do zdobycia czegoś ciekawego.
    Np. 30sd.

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie sama twoja lojalność wobec nas i bloga wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miłe, ale należy się wam nagroda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że się zawiodłam.Sama stawiałam na wygraną natalci1112 bądź julci789 a tu spore zaskoczenie.Sama nie mam do nikogo żalu,po prostu spore zaskoczenie..Liczę na więcej tego typu konkursów,bo jak nie wygrana w tym to może trafi się w innym ;)
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń