sobota, 17 stycznia 2015

Spoiler "Super Supreme".

Pojawił się mały spoiler przedstawiający pustą witrynę sklepu "Super Supreme", co oznacza, że wkrótce możemy spodziewać się kolejnych, kiwających główkami laleczek gwiazd. Jego tło nic nam niestety nie mówi, jakiego celebryta możemy się spodziewać. Ostatnimi czasy szczególnie rozsławiła się Ariana Grande i Iggy Azalea, więc może się pojawią, co oczywiście nie jest potwierdzone. Ceny zwykle są podawane w walucie stardollarów. Ja osobiście nie kupię żadnej, ponieważ uważam, że laleczki są nieprzydatne, niezbyt urokliwe i drogie.

                                               Wyczekujecie? Jakiej lalki się spodziewacie?

4 komentarze:

  1. Hmm.. mi to tam przypomina sklep ogrodniczy, ale nazwa widniejące mówi sama za siebie że należy spodziewać się gwiazd xD Ale halo po co ta trawa?! xD Ok, a wracając do tematu. Hmm.. Ariana być może się pojawi. Ale oprócz jej i tej drugiej zostaną jeszcze 3 miejsca jakby nie patrzeć. Fajnie by było jakby ukazała się tu Rihanna lub Shakira, Rita Ora też jest cudowna i bardzo ją uwielbiam, więc pragnę żeby się pojawiła tu. Tak, faktem jest to że laleczki są drogie, ale mają coś w sobie.

    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tym razem pojawi się cała kolekcja sióstr Kardashianek? XD nie mam bladego pojęcia kto to może być, ale pewnie jak zawsze będą to komercyjne gwiazdy,wnętrze sklepu też mi nic nie mówi.Ja tam za tymi laleczkami kiwającymi głową nigdy nie przepadałam i nie miałam zamiaru ich kupować, bo jak dla mnie to strata sd, ale co kto lubi.Więc nie czekam z niecierpliwością na tą kolekcje, jest mi ona całkowicie obojętna.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupię żadnej z laleczek. Po pierwsze ,że kosztują zawsze ok.60sd , a po drugie, że mi się niepotrzebne. :/
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń