sobota, 17 stycznia 2015

Last Chance!

Niedawno w Plazie pojawiła się nowa witryna sklepu "Game Zone". Na zakupy w nim mamy ostatnią szansę, czyli jeżeli ktoś jest chętny na parę artykułów, radzę nie zwlekać, bo nie wiadomo kiedy sklep zniknie. Możemy w nim znaleźć artykuły do urządzania apartamentów me-doll, czyli np. fotele, krzesła, ozdoby itp. z grami komputerowymi jako motyw przewodni. Ja osobiście rzadko zaglądam do tego sklepu, nawet ostatnio o nim zapomniałam. Raczej na nic się nie skuszę, bo sklep nie trafił w moje gusta. Zajrzę tam jeszcze, ale szczerze wątpię, że coś kupię.

                                              A wy, kupicie coś? Lubicie sklep "Game Zone"?

Przepraszam za wczorajszą nieobecność! Piątki są dla mnie dniem spotkań z przyjaciółmi, i ten nie był inny. Proszę o wybaczenie, nadrabiam wszystkie wpisy od początku, mam na głowie jeszcze nową dostawę z Callies Picks i inne, a na dodatek napisanie opinii o Hot or Not, dlatego trochę mi to zajmie, więcej taka nieobecność się nie powtórzy. Przepraszam.♥ 

2 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy to nawet nie wiedziałam,że taki sklep istnieje XD tematyka sklepu fajna,szkoda tylko,że rzeczy są dosyć słabe.Ja kupiłam większość rzeczy za sm,bo być może kiedyś się przydadzą (zwłaszcza polecam poduszki,bo wyglądają nieźle i do tego są tanie) Za sd nic nie kupiłam i nie zamierzam (:
    lookiet

    OdpowiedzUsuń
  2. Znałam ten sklep i nic nie kupowałam. Nie trafiają do mnie te artykuły zbudowane z kwadracikowych elementów. Te kwiatki są całkiem urocze ale sam nie wiem czy znalazły by miejsce w moim apartamencie. Sam pomysł na wykonanie ich jest całkiem dobry. Na pewno znajdą zastosowanie u innych. Ja osobiście raczej nic nie kupię. Nie chodzi mi o jakość, ale o to że rzeczy nie trafiają w me gusta. ;)

    julcia789

    OdpowiedzUsuń