poniedziałek, 19 stycznia 2015

Wybór Dnia.

Dzisiaj wyborem dnia została "wróżka" (ehm, jak ktoś określił to bliżej nieokreślone coś to proszę o komentarze.) Pochodzi z sklepu 'Super Supreme', cena wynosi aż 68sd. Raczej nie kupię, bo jest słaba i w ogóle mi się nie przyda. Cena powala.

                                           Kupicie? Podoba wam się?

Proszę o wybaczenie nieobecności. Miałam bardzo napięty dzień, ale jutro wszystko nadrobię i pojawi się kolejna edycja "Rzućmy okiem na..". Tym razem wy wybieracie sklep.  

5 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, brzydka. :/
    Jeśli chodzi o ,,Rzućmy okiem na...'' może Jet Set?
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że do sklepu nie ,,wsadzili,, trawy bez powodu, ale mimo to myślałam że będą tam jakieś gwiazdy. Bez artykułów przypominał mi on sklep ogrodniczy. A jednak miałam racje. Roślinki są bardzo zabawne i urocze. Mimo to nie są warte swojej ceny. Za 68 sd można by było kupić piękną fryzurkę, oraz dużo pięknych ubrań. Nie kupię jej na pewno chociaż ma w sobie ten niepowtarzalny urok *0*.
    Co do ,,Rzućmy okiem na...,, myślę że co wybierzesz będzie ok :) Ale poproszę sklep modowy. :)
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ta roślina jest po prostu dziwna,tak jak i cały sklep.Chociaż w sumie niektóre są nieco ładniejsze,a wyborem dnia została właśnie Kim "Karnation".No cóż,nie kupię.Co do "Rzućmy okiem na.." to może niech będzie jakiś sklep z aktualnie dostępnych tribute? Np: Tommy Hilfiger.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem idei tego sklepu, fakt roślinki są urocze ale po co ?

    OdpowiedzUsuń