sobota, 24 stycznia 2015

Ocena Apartamentu.

Dzisiejszej ocenie podlega apartament -  julcia789



Apartament jest bardzo bajkowy. Pierwszą rzeczą,którą w nim dostrzegłam były nierealne jednorożce. Ogółem cały pokój mi się bardzo podoba,jest bardzo fajnie urządzony. Są tam takie małe szczegóły,na które się nie zwraca uwagi przy dekorowaniu apartamentu ,a ty na nie jak najbardziej ją zwróciłaś. Podoba mi się niebo - ono jako jedyne w tym pokoju jest jak najbardziej realne. Szkoda tylko,że użyłaś gotowych gór,a nie eksperymentowałaś sama. Zawsze ta druga opcja jest ciekawsza,no ale nie zawsze też wychodzi,więc rozumiem czemu użyłaś gotowców. Osobiście przepadam za minimalizmem, przepych i nieład nie jest dla mnie. Ale tu nie mogłaś zastosować niczego innego niż właśnie przepychu,nieładu i wszystkiego wszędzie. No i akurat tutaj mi się to bardzo podoba. Widać,że w pokój włożyłaś masę pracy i dużo sm i sd. Jednak wszystko się popłaciło ,bo mnie się bardzo podoba. Nie pozostaje mi nic innego niż wystawić Ci jak najbardziej zasłużoną ocenę : 4/5.

Zgadzacie się z moją opinią? Zapraszam do zapisów TUTAJ.

Za tydzień ocenię apartament: natalcia1112
Za dwa tygodnie: kolejny pokój julcia789


7 komentarzy:

  1. Dziękuję ;* Ja się zgadzam z oceną :3
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokój jest świetny!
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. http://stardoll--i-ty.blogspot.com/2015/01/witajcie.html#comment-form

      Usuń
  4. Blog upada. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak upada. Od czasu kiedy nie ma redaktorek ja też nie mam ochoty do pisania. ;c

      Usuń
  5. Nie wierzę, że to mówię, ale mogę wrócić na bloga.
    Wiem, że pewnie mnie nie przyjmiesz, zawiodłam po całości, ale jakoś tak smutno bez pisania.

    OdpowiedzUsuń