wtorek, 20 stycznia 2015

Rzućmy okiem na..#2.

 Jak wiecie, lub nie, kilka postów temu zapytałam was o nowy temat "Rzućmy okiem na..". Każdy głos sugerował coś innego, dlatego wybrałam - według mnie - najciekawszą propozycję. Dlatego pod lupę weźmiemy dziś sklep "Tommy Hilifiger Tribute".  Przyjemnej lektury! ;) Z względu jednak na pewne sprawy, dziś jedynie ubrania!



1. Apen Check Dress, 32 sd.:
  Ogólnie sukienka nie cieszy się zbytnim powodzeniem, ale jak dla mnie jest fajna. Z pewnością można skomponować z nią coś ciekawego, wystarczy odrobina wysiłku. Jest dobrze wykonana, ciekawie leży na me-doll i prezentuje się nie najgorzej. Cena? W końcu to Tribute! Dodatkowym plusem są futerkowe wykończenia. Print ma ciekawy, i choć na ogół jest kontrowersyjna, i wielu się nie podoba, według mnie zasłużyła na miejsce w tym poście.


2. Aspen Knit Sweater, 26 sd.:
  Pewnie nie zaskoczył was ten punkt. No ale co poradzić, jest prześliczny, a na blond doll'kach wygląda bosko. Cena, jak na coś tak porządnie wykonanego nie jest aż taka wysoka. Wpasować go do stylizacji nie trudno. Jeżeli ktoś lubi proste, zwyczajne stylizacje, myślę, że dodatek w postaci legginsów z Basics i paru akcesoriów będzie się dobrze sprawdzał.


3. Tommy Runway Coat, 35 sd.:
  Płaszczyk jest naprawdę wart uwagi. Ma śliczny kolor i jest świetnie wykonany. Futerko jest urocze. Właściwie zakrywa całą górę prawie, ale można się wykazać dołem i dodatkami. Chętnie znalazłabym go w swojej szafie. Cena jest jednak nieco zbyt wygórowana. Na mojej doll wygląda nieźle, ale to raczej nie mój/mojej doll styl.





Druga część wraz z dodatkami jutro. :)

3 komentarze:

  1. Podoba mi się, że wybrałaś ten sklep. Ubrania w nim mają bardzo ciekawy krój, oraz kolor. Ubrania z podanego wyżej screena są boskie. Podoba mi się prawie wszystko. Najbardziej brązowy płaszczyk, który jest zdecydowanie w moim stylu. Przypadł mi także do gustu granatowy sweterek z kolorowym zdobieniem. Cała reszta jest ok, a nawet bardzo OK. Jedynie co jest fajne, a nie w moim stylu to te spódniczko-sukienko-koce xD Nie wiem co to jest do końca, ale krój i kolor jest bardzo fajny. Nadaję się bardzo do top- model, oraz do stylizacji np. na plaże. :) Zgodzę się z twoją oceną ubrań i czekam na drugą część.
    Pozdrawiam, julcia789

    OdpowiedzUsuń
  2. O ty, nie wiadomo, czy ja do gimbazy przetrwam. :D
    Ogólnie z moimi znajomymi nie idzie przeżyć do dwudziestego roku życia.;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło, podoba mi się ta seria, nie widziałam jeszcze takiej na innych blogach :D
    Ogólnie kolekcja mnie nie powaliła, rzeczy które wybrałaś też, ale to TYLKO moje zdanie:)
    1)Sukienka moim zdaniem ma fatalny dół, ale widziałam fajną stylizację z użyciem góry tego ubrania:D
    2)Sweter na początku bardzo mi się spodobał, ale po dłuższym namyśle uznałam, że pogrubia moją lalkę i nie znajdę pomysłu na użycie niego:(
    3)Bardzo fajny płaszcz, ale też jak dla mnie średnio przydatny. Wolę eleganckie stylizacje więc go nie kupię:)
    Do rzeczy wartych zakupu dodałabym fioletową spódnicę-koc która moim zdaniem jest genialna:DDD

    OdpowiedzUsuń